ترخیص کائولین از گمرک

یکی از خدمات بازرگانی میرترابی در حوزه ترخیص کالا، ترخیص کائولین (کائولن) از گمرک است. واردات و ترخیص کائولین از گمرک یک فرایند حیاتی است که برای واردات این ماده به کشور‌ باید انجام شود. کائولین یک ماده معدنی سفیدرنگ است که برای تولید محصولاتی مانند کاغذ، سرامیک، لاستیک و غیره استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانیم، کالا‌های وارداتی باید از طریق گمرک ترخیص شوند تا بتوانند در بازار فروش عرضه شوند. در فرایند ترخیص کائولین، محصول وارداتی با توجه به مقررات و قوانین گمرکی مربوطه بررسی و ارزیابی می‌شود. سپس، مبلغ مالیات و عوارض گمرکی محاسبه و توسط بازرگان پرداخت می‌شود و در نهایت محصول به بازار عرضه می‌شود. انجام درست و به موقع ترخیص کائولن از گمرک، می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان زنجیره تأمین این صنایع کمک کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات بازرگانی میرترابی برای ترخیص کائولن بیشتر آشنا شوید.

ترخیص کائولین از گمرک

تعرفه گمرکی کائولین

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص کائولین برابر 87120000 است.  

خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص کائولین

ما در بازرگانی میرترابی با بیش از 25 سال سابقه در زمینه ترخیص انواع کالا‌ از گمرک، می‌توانیم در فرایند ترخیص کائولین شما را همراهی کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شرایط محصولتان را از گمرک ترخیص کنید. به طور معمول محصول کائولین از کشور‌های اروپایی و بعضا آسیایی (چین) به ایران صادر می‌شود. بر اساس ساختار قانونی که کشور ما در رابطه با واردات کالا دارد، شخصی که قصد دارد تا کالایی را به کشور وارد کند باید دارای کارت بازرگانی باشد. برای دریافت این کارت می‌توانید از طریق اتاق بازرگانی پیگیری کنید و با ارائه مدارک لازم آن را دریافت کنید.

  • ترخیص کائولین سفید
  • ترخیص کائولین قرمز
  • ترخیص انواع رس کائولن
  • ترخیص رس کائولن نرم
  • ترخیص رس کائولن سخت
  • ترخیص کائولن مورد استفاده در صنعت لاستیک‌سازی
  • ترخیص کائولن مورد استفاده در صنعت مواد شیمیایی و آفت‌کش
  • ترخیص کائولن مورد استفاده در صنعت کاشی‌سازی
  • ترخیص کائولن مورد استفاده در صنعت تولید کاغذ
  • و…

مجوز‌های لازم برای ترخیص کائولن

بازرگان به منظور ترخیص کائولن باید مدارک هویتی و مالکیت کالا را به همراه کارت بازرگانی ارائه دهد. در واقع اصلی‌ترین مدرک برای طی‌کردن جریان ترخیص، داشتن کارت بازرگانی است که می‌توانید از طریق اتاق‌های بازرگانی دریافت کنید. البته لازم است بدانید در صورتی که کارت بازرگانی ندارید و نیازمندید تا محصول شما در اسرع وقت از گمرک ترخیص شود می‌توانید از خدمات مجموعه بازرگانی میرترابی استفاده کنید و جریان ترخیص کالای خود را به ما بسپارید.

معرفی مجموعه بازرگانی میرترابی

شما می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید و بعد از بررسی شرایط محموله کائولین شما در گمرک و صحبت‌های اولیه برای برنامه‌ریزی دقیق پیگیری فرایند ترخیص صحبت‌های نهایی صورت گیرد. تعرفه انجام این کار بنا به شرایط خاص محموله متفاوت است و در طی جلساتی که برگزار خواهد شد مشخص می‌شود.

ما در کارگزاری و بازرگانی میرترابی طی روز‌های شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 14 با شماره تماس‌های 25350-021 و 33446173-076 پاسخگوی شما هستیم. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به دفتر تهران با آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، پلاک 17، طبقه 3 و یا دفتر بندر عباس با آدرس: بلوار پاسداران، قبل از سه راه هتل هما، مجتمع هما، طبقه 4، واحد 40 مراجعه کنید.

سایر ترخیص های تخصصی