ترخیص محلول دارای فلز گرانبها از گمرک

یکی از خدمات بازرگانی میرترابی در حوزه ترخیص کالا، ترخیص محلول های دارای فلز گرانبها از گمرک مثل محلول های طلا و نقره و … است. این محلول‌ها در صنایع مختلفی نظیر:صنایع سرامیکی و چینی سازی، طلا‌سازی، صنایع نظامی، صنایع تولید قطعات الکترونیکی و… کاربرد دارد. بر اساس نیاز کشور در برخی از مواقع باید این مواد به صورت واردات به دست صنعت گران و جامعه هدف برسد. در چنین شرایطی موضوع ترخیص محلول دارای فلز گرانبها از گمرک مطرح می‌شود. ترخیص کالا از گمرک یک فرایند تخصصی و تقریباً پیچیده است و برای انجام آن افراد و شرکت‌های متخصصی وجود دارند که در سریع‌ترین زمان ممکن این فرایند را با شرایطی مناسب به پایان می‌رسانند و محصول را به شما تحویل می‌دهند.

ترخیص محلول دارای فلز گرانبها از گمرک

تعرفه گمرکی محلول های دارای فلز گرانبها

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص محلول دارای فلز گرانبها برابر 32073010 است.

خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص محلول های دارای فلز گرانبها

تخصص داشتن در جریان ترخیص محلول دارای فلز گرانبها دارای اهمیت است، زیرا به صورت کلی طی‌کردن فرایند اداری گمرک، گردآوری مدارک لازم و ارائه تمامی آن‌ها به گمرک برای دریافت مجوز ترخیص نیازمند پیگیری مداوم و ارتباطات گسترده است. حال با این شرایط بازرگانی میرترابی به صورت تخصصی خدماتی را در رابطه با ترخیص محلول دارای فلز گرانبها برای شما ارائه می‌دهد. بنا به تجربه‌ای که بازرگانی میرترابی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن و با ایده‌آل‌ترین شرایط فلز گرانبهای شما را ترخیص می‌کند و دیگر نیازی نیست تا شما درگیر جزئیات این فرایند شوید.

مجوز‌های لازم برای ترخیص محلول دارای فلز گرانبها

برخی از این مجوز‌ها عبارت‌اند از:

  • کارت بازرگانی
  • فاکتور خرید محلول دارای فلز گرانبها
  • مجوز بانک مرکزی
  • بارنامه کالا
  • بیمه نامه محصول
  • قبض صندوق گمرک
  • قبض انبارداری گمرک
  • و…

معرفی مجموعه بازرگانی میرترابی

بازرگانی میرترابی به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه امور گمرکی، واردات و صادرات با مدیریت آقای سید حسین میرترابی بیش از 20 سال است که فعالیت دارد. به صورت کلی زمینه فعالیت‌های این شرکت عبارت است از: ترخیص کالا، صادرات و واردات کالا، ترانزیت داخلی و خارجی کالا، مشاوره گمرکی و بازرگانی و….

شما می‌توانید به منظور استفاده از این خدمات به صورت حضوری به آدرس تهران، سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، پلاک 17، طبقه 3 و بندر عباس با آدرس: بلوار پاسداران، قبل از سه راه هتل هما، مجتمع هما، طبقه 4، واحد 40 مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 25350-021 و 33446173-076 به صورت تماس تلفنی با شرکت در ارتباط باشید.

سایر ترخیص های تخصصی