0 تا 100 ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک

بر اساس نیاز برخی از صنایع، ماشین آلات مستعمل وارد کشور می‌شوند. ماشین آلات مستعمل به مواردی اشاره دارد که کالای دست دوم به حساب می‌آیند. خرید و ترخیص ماشین آلات مستعمل دارای نکات مهمی است که به منظور کسب بهترین نتیجه باید آن‌ها مورد توجه قرار گیرند. ماشین آلات مستعمل به نسبت ماشین آلات به روز و نو دارای هزینه کمتری هستند و از این رو در برخی از پروژه‌ها خرید آن‌ها مقرون به صرفه است. یکی از فعالیت‌های گسترده شرکت بازرگانی میرترابی ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک که در ادامه این مطلب آن را با جزییات مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک

تعرفه گمرکی ماشین آلات مستعمل 

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین آلات مستعمل برابر 84602300 است. 

خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص ماشین آلات مستعمل

واردات و ترخیص ماشین آلات مستعمل نیازمند تجربه و تخصص است. بازرگانی میرترابی با استفاده از ظرفیت پرسنل و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به بهترین شکل فرایند واردات کالا و ترخیص ماشین آلات مستعمل را طی می‌کند و در پایان محصول را به شما تحویل می‌دهد. خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص ماشین آلات مستعمل شامل موارد نظیر: سفارش محصول، پیگیری بانکی و ارزی، تحویل بار از گمرک و… است.

مجوز‌های لازم برای ترخیص ماشین آلات مستعمل

ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک نیازمند ارائه یک سری از مجوز‌ها است. تکمیل این مجوز‌ها برای تکمیل مراحل ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک ضروری است. در این بخش برخی از این مجوز‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم، که عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • اسناد خرید کالا
  • تمامی مجوز‌های مورد نیاز برای واردات کالا
  • ارائه‌ی بارنامه مربوط به کالا
  • ارائه گواهی‌های بازرسی
  • بیمه نامه محصول
  • پیش فاکتور
  • ترخیصیه
  • قبض انبار
  • و…

ارائه کارت بازرگانی برای ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک ضروری است و برای دریافت این مدرک باید به اداره بازرگانی مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به این مورد برای شما به هر شکلی غیر ممکن است، می‌توانید نماینده‌ای معرفی کنید که دارای کارت بازرگانی باشد و محصول مد نظرتان را از گمرک ترخیص کند. 

معرفی مجموعه بازرگانی میرترابی

مجموعه بازرگانی میرترابی با مدیریت آقای سید حسین میرترابی بیش از 25 سال است که در زمینه امور گمرکی و تجاری فعالیت دارد که در این مطلب با بخشی از این فعالیت‌ها آشنا شدید. ترخیص ماشین آلات مستعمل از گمرک نیازمند تخصص زیادی است که ما در مجموعه بازرگانی میرترابی به واسطه کسب تجربه در پروژه‌های مختلف و درک کامل نیاز مشتریان این فرایند را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین شرایط انجام می‌دهیم. مجموعه بازرگانی میرترابی در زمینه‌های مختلفی نظیر: مشاوره بازرگانی، ترانزیت داخلی و خارجی و مواردی از این دست فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بازرگانی و خدمات آن می‌توانید با شماره‌های 021-24350 داخلی 321، 076-33446173 و 076-3344644 طی روز‌های شنبه الی چهارشنبه: ۸ الی 18پنجشنبه : 8 الی 14 در ارتباط باشید.

سایر ترخیص های تخصصی