ترخیص فلدسپار از گمرک

یکی از خدمات بازرگانی میرترابی در حوزه ترخیص کالا، ترخیص فلدسپار از گمرک است. ذخایر فلدسپات در سطح جهانی گسترده شده و کاربرد‌های صنعتی مختلفی دارد. صنایع معدنی ایران عمدتاً برای مصرف خود به معادن فلدسپات داخلی متکی هستند و برخی از کارخانه‌ها سنگ‌های فلدسپات، عمدتاً فلدسپات پگماتیتی را برای آسیاب و استفاده به عنوان پودر وارد کشور می‌کنند. ایران بخشی از نیاز خود به فلدسپار را از کشورهای هند، امارات، اسپانیا، ترکیه و چین تأمین می‌کند. از این رو شاهد ترخیص فلدسپات از گمرک برای شرکت‌های مختلفی هستیم که به این ماده معدنی نیاز دارند.

ترخیص فلدسپار از گمرک

تعرفه گمرکی فلدسپار

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص فلدسپار برابر 25291000 است.       

خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص فلدسپار

بازرگانی میرترابی با انجام اموری مانند صادرات، واردات و ترخیص کالا از گمرک و مواردی از این دست خدماتی را در ارتباط با واردات و ترخیص فلدسپار ارائه می‌دهد. به صورت کلی ترخیص فلدسپار از گمرک کاری تخصصی است و هر شخصی نمی‌تواند به تنهایی آن را انجام دهد. از این رو ما در بازرگانی میرترابی به واسطه تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه داریم، درخواست شما را بعد از نهایی‌شدن در اسرع وقت پیگیری و فرایند ترخیص آن از گمرک را نهایی می‌کنیم. یکی دیگر از خدمات ما که می‌تواند برای واردات و ترخیص فلدسپار کارآمد باشد، مشاوره گمرکی است. در طی این مشاوره با بررسی نیاز‌های شما بهترین راه‌حل‌ها را پیشنهاد می‌دهیم و در صورت نیاز پیگیر امور شما نیز خواهیم شد.

برخی از خدمات مخصوص ترخیص فلدسپار توسط بازرگانی میرترابی عبارت است از:

  • ترخیص انواع فلدسپات
  • ترخیص کلسیک
  • ترخیص سدیک
  • ترخیص پتاسیک
  • ترخیص پلاژیوکلاز
  • ترخیص میکروکلین
  • و…

مجوز‌های لازم برای ترخیص فلدسپار

برای ترخیص فلدسپار از گمرک به مجوز‌هایی نیاز دارید، اصلی‌ترین مجوز کارت بازرگانی است که برای دریافت آن باید به اتاق بازرگانی مربوطه یک سری از مدارک را تحویل دهید تا بعد از سپری‌شدن مدتی و داشتن شرایط واجد آن، کارت بازرگانی را دریافت کنید. کارت حق العملکاری نیز مدرک دیگری است که برای ترخیص کالاها مورد نیاز است.

معرفی مجموعه بازرگانی میرترابی

بازرگانی میرترابی با بیش از 20 سال سابقه در امور گمرکی و ترخیص انواع کالا نظیر فلدسپار در این زمینه فعالیت دارد. ما در کارگزاری میرترابی در زمینه‌های مختلفی فعالیت داریم، برخی از مهم‌ترین خدمات ما عبارت است از: واردات و صادرات، ترخیص کالا از گمرک، ترانزیت داخلی و خارجی، پیگیری امور ارزی و بانکی و…

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات ما به صورت حضوری به آدرس‌ تهران، سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، پلاک 17، طبقه 3 و بندر عباس با آدرس: بلوار پاسداران، قبل از سه راه هتل هما، مجتمع هما، طبقه 4، واحد 40 مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس‌های 25350-021 و 33446173-076 با ما در ارتباط باشید.

سایر ترخیص های تخصصی