ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک

یکی از خدمات بازرگانی میرترابی در حوزه ترخیص کالا، ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک است. سیلیکات زیرکونیوم در صنایع مختلفی نظیر سفال‌سازی، کارخانه‌های سرامیک‌سازی و چینی سازی، صنعت ریخته‌گری و… کاربرد دارد. با توجه به نیاز صنعت به این ماده، ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک با سرعت مناسب و تحویل درست آن به صنایع دارای اهمیت زیادی است. در این مقاله در رابطه با ترخیص سیلیکات زیرکونیوم اطلاعات تکمیلی را در ادامه برای شما گردآوری کرده‌ایم.

ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک

تعرفه گمرکی سیلیکات زیرکونیوم

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص سیلیکات زیرکونیوم برابر 26151010 است.

خدمات بازرگانی میرترابی در خصوص واردات و ترخیص سیلیکات زیرکونیوم

ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک دارای یک سری از مراحل خاصی است که باید توسط یک کارشناس حوزه واردات و صادرات پیگیری شود تا در سریع‌ترین زمان بتوان این ماده را از گمرک خارج کرد. بر اساس قوانین حاکم بر کشور به منظور واردات و ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک نیاز است تا شما کارت بازرگانی داشته باشید، در صورتی که به این کارت دسترسی ندارید می‌توانید از طریق اتاق بازرگانی کشور اقدام کنید و به غیر از این روش می‌توانید جریان واردات و ترخیص کالای خود را به مجموعه بازرگانی میرترابی بسپارید. بازرگانی میرترابی با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ترخیص کالا از گمرک قادر به ترخیص سیلیکات زیرکونیوم نیز می باشد.

مجوز‌های لازم برای ترخیص سیلیکات زیرکونیوم

اصلی‌ترین مجوزی که برای ترخیص سیلیکات زیرکونیوم از گمرک نیاز است، کارت بازرگانی است که در بخش های قبل در مورد آن صحبت کردیم. البته به غیر از این مورد برخی از مدارک تکمیلی و هویتی در جریان ترخیص نیاز خواهد بود.

معرفی مجموعه بازرگانی میرترابی

ما در مجموعه بازرگانی میرترابی بیش از 20 سال است که خدماتی را در راستای اموری مانند ترخیص گمرکی، واردات و صادرات کالا، ترانزیت داخلی و خارجی محصول، طی‌کردن امور بانکی و ارزی و مواردی از این دست را برای تجار و مشتریانمان ارائه می‌کنیم. کارگزاری میرترابی قادر به ترخیص انواع کالا‌ها از مبادی رسمی کشور است و هر محصول را بر اساس کد تعرفه قیمت نهایی را در رابطه با ترخیص مشخص می‌کند. به واسطه تجربه‌ای که در این زمینه در مجموعه موجود است، کالاها در سریع‌ترین زمان آماده ترخیص می‌شوند و نیازی نیست تا کارفرما دغدغه تأخیر یا ایجاد مشکل در این جریان را داشته باشد.

برای ارتباط با مجموعه، می‌توانید به صورت حضوری و با مراجعه به آدرس‌های: تهران با آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، پلاک 17، طبقه 3 و بندر عباس با آدرس: بلوار پاسداران، قبل از سه راه هتل هما، مجتمع هما، طبقه 4، واحد 40 به دفتر مجموعه کارگزاری میرترابی تشریف بیاورید و یا به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس‌های 25350-021 و 33446173-076 با ما در ارتباط باشید.

سایر ترخیص های تخصصی